fredag 1 november 2013

Rutiner

Idag är det stängt på fritids. Det innebär ett avbrott i Leopolds så viktiga rutiner. Vi valde att låta honom vara på fritids på lovet, i hopp om att inte rucka för mkt på hans tillvaro. Det har fungerat ganska bra. Förutom att morgonen sett annorlunda ut. Jag valde att han skulle bli hämtad av taxin kl 10 istället för 7.30. Han behöver också lov...?

Men idag är det tufft. Ingen taxi kommer. Leopold har varit orolig och skrikit mycket. Ledsen i perioder. 
Nu blev det bad mitt på dagen. Det lugnar och ger mig en liten stunds stillhet. 

Ikväll är det korttids. Övernattning. 
Jag kommer att sakna honom men är samtidigt väldigt trött. Ibland känns det som om här är två Leopold... ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande till mig. Jag svarar på alla frågor, stora som små :) Kram Helene