torsdag 16 januari 2014

Komplikationer

Givetvis kunde det inte få vara bra.. Höger fot är inte bra alls. Leopold släpar benet efter sig och det är vridet. Han är irriterad och ledsen. Orkar bara gå korta sträckor sen sätter han sig igen. Vänster benet är rakt och han kan sätta ner foten en liten bit i alla fall. På måndag ska jag se till att det blir bättre. Så här kan vi inte ha det. Det är redan tufft och vi gjorde inte detta så att Leopold skulle lida mer..:(
Louise och jag åker till Hbg och vi ska fixa detta!!!
Blir det värre ikväll ringer jag Ortopeden tidigare. Jag är trött, ledsen och uppgiven just nu. 
Undrar vad vi har gett oss in på och om vi gör rätt?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande till mig. Jag svarar på alla frågor, stora som små :) Kram Helene