lördag 21 december 2013

Tankar

I morse satt jag ensam i tystnaden då de andra sov. Leopold var på korttids. Tog fram den fina ljusstaken han precis blivit klar med på slöjden. Vilket konstverk. Helt underbart fin. 
Tänk så länge han har arbetat med den och vilken koncentration han har haft under processen! Det är svårt för föräldrar utan barn med npf att förstå hur det känns...att få hem den. 
Sågat, putsat, borrat. Allt med handledning och hjälp av slöjdläraren och assistenterna. 
Obeskrivlig stolt är jag! 
Grät en skvätt över orättvisorna men även av tacksamhet över att jag fick just Dig som barn, Leopold! Du är en gåva! 
Älskar dig! ❤

2 kommentarer:

  1. Vilken underbart fin ljusstake, och vilket jobb det måste ha varit för Leopold att göra den, han är fuktig din kille.

    SvaraRadera
  2. Duktig, inte fuktig..ipaden var inte överens med mig :) - Yvonne

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande till mig. Jag svarar på alla frågor, stora som små :) Kram Helene