tisdag 15 juli 2014

Första frisörbesöket

Idag är jag extra stolt över Leopold! Louise har klippt honom de senaste 6 åren i en pagefrisyr. Han har megatjockt hår och det blir varmt. Dessutom har det fallit ner i ögonen och irriterat vid måltiderna. Men hon är ingen frisör och har ändå gjort ett bra jobb. ❤
Men ikväll har Leopold varit i Helsingborg på Känsla Hairstyling och blivit klippt av min frisör Solle. En superduktig tjej som visade sig jättebra med honom. Hon väntade in och pratade, hämtade saker och klubbor :) 
Leopold tyckte genast om henne! Han satt i sin vagn under klippningen, utan skynke. Hon fick klippa håret torrt då han är rädd för vatten. 
Det blev etappklippning och uppklippt snedlugg. Det senaste inom pojkklippning sa hon. 
Pappa ville haft det kortare men då skulle han bara veta hur svårt detta var... Puh! 
Dessutom passar han i lite längd! Ett sådant fint hår ska inte snaggas!! 
Så här såg han ut före: 
Fick ha uppsatt pga att det var i ögonen och var tjockt och svettigt.. 
Och efter: 
Jätteduktig och supersnyggt tycker jag ❤

Jag kan verkligen rekommendera er med barn som är svårklippta att besöka Solle! Hon är bäst! ❤❤❤🌹

3 kommentarer:

  1. Så stor han har blivit och vacker!!!/Nina

    SvaraRadera
  2. Så stor han har blivit och vacker! /Nina

    SvaraRadera
  3. Tack Nina ❤ Han är så fin min Loppe

    SvaraRadera

Lämna gärna ett meddelande till mig. Jag svarar på alla frågor, stora som små :) Kram Helene