onsdag 4 september 2013

Saknad och dåligt samvete

Ett barn som Leopold behöver föräldrar som är 100% närvarande. Hela tiden. 
Det är därför vi måste ha avlastning för att orka. 
Varje onsdag sover Leopold på ett korttids. Därför träffar jag inte min son förrän imorgon eftermiddag. Han åker taxi direkt från skolan. 

Att lämna bort sitt barn i andras vård och omsorg är mycket svårt. Det ger också skuldkänslor. För mig ger det svåra skuldkänslor. En känsla av misslyckande. 

Vi kämpade länge tills vi insåg att vi aldrig skulle orka utan hjälp..
Jag har en kronisk depression som mycket beror på allt det innebär att vara mamma till tre barn varav två har funktionshinder. 

Mina barn är mitt allt. ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett meddelande till mig. Jag svarar på alla frågor, stora som små :) Kram Helene